Μετάφραση

Το ρητό της εβδομάδας
Όποιος θυσιάζει την ελευθερία του για την ασφάλειά του, δεν αξίζει τίποτε απ' τα δύο!!!
Βενιαμίν Φραγκλίνος

S.O.S

ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ 15% ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ!!!!

Υπέγραψε κι εσύ την έκκληση για να μην καταστραφούν τα δάση της Ελλάδας μας!
www.wwf.gr/petition

20 Μαΐ 2013

Αν δεν μπορείς να αποφύγεις κάτι απόλαυσέ το

Μ' αυτήν την φράση ξεκινάει η Μαρίνα Ψιλούτσικου το βιβλίο της: Ως πότε θα διαβάζω;

Και έχει δίκιο!!! Είμαι κι εγώ μαθήτρια και μπορώ να καταλάβω όλους εσάς τους μαθητές που δυσκολεύεστε με το διάβασμα του σχολείου. Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα!!!

Σ' αυτό το site θα προσπαθήσω να σας δώσω κάποιες συμβουλές για να τα καταφέρνετε καλύτερα στο σχολείο!

Καταρχάς σας συστήνω να διαβάσετε το βιβλίο που ανέφερα παραπάνω.

Τα λέμε σύντομα. Φιλάκια :)
Ένα χαρούμενο κορίτσι

9 σχόλια:

  1. Είναι σωστό το ότι "Αν δεν μπορείς να αποφύγεις κάτι απόλαυσέ το" αλλά είναι αρκετά δύσκολο να απολαμβάνεις το σχολείο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω!!! Απλά προσπάθησε! Θα βοηθηθείς αρκετά αν διαβάσεις το βιβλίο: Ως πότε θα διαβάζω

      Διαγραφή
  2. Εγώ το έχω διαβάσει και με βοήθησε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έχω διαβάσει :( Πρέπει να το αγοράσω οπωσδήποτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, καλά! Δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να αγαπήσει το σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες νομιζω θα μου φανουν πολυ χρησιμες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το blog σου μου έχει αλλάξει τη ζωή. Όχι μόνο από άποψη σχολείου, αλλά και από τον τρόπο που βλέπω τη ζωή, γενικότερα. Φαίνεσαι πολύ αισιόδοξο άτομο και μου δίνεις δύναμη! Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου, μακάρι να ήσουν ακόμα ενεργή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ μην γράφετε greeklish! Ευχαριστώ :)